01

מיתוג, אסטרטגיה ועיצוב חומרי פרסום
תחום הפטיסרי נכנס לכל בית מאז "ימי הקורונה", ולכן בשל התעצמות התחרות הקיימת בענף ברכה הרגישה שהיא חייבת מעטפת מותגית מדויקת, שתבטא את הכישורים ואת היכולת שלה לגרום לטעם המשובח לדבר במקומה…
ישבנו לשיחת אפיון מעמיקה שבה שאלנו את כל השאלות שניתן על ברכה ועל העסק, שמענו על ההצלחות, מיקדנו את ההזדמנויות וגילינו לא מעט יתרונות וחוזקות שיש לה להציע על פני המתחרים, ולבסוף זיקקנו את אסטרטגיית המותג, מה שיאפשר לברכה למצב את העסק כמותג מושך, טעים ומוביל.
בואו נשוחח >>>
1
💬 נוכל לעזור במשהו?
מה נוכל לעזור?
היי 👋
נשמח לענות על כל שאלה...